عاشقانه
عاشقانه

می خوای منو گول بزنی با وعده های الکی

دلخوش به بودنم کنی با خواستن دروغکی

بهم می گی دوست دارم همیشه پیشت می مونم

دروغ می گی ، دروغات من از تو چشمات می خونم

با قلب من بازی نکن قلب مو داغون می کنی

چشمای ناامیدمو باز غرق بارون می کنی

من می دونم دروغکی با هام تو مهربون می شی

گنجشکارو رنگ می کنی جای قناری می فروشی

تو که خودت خوب می دونی صد بار شکستی دلمو

مگه خودت دل نداری چرا نمی فهمی منو ؟

از غصه هام با خبری خوب می دونی که خسته ام

می ری و سر نمی کنی با این دل شکسته ام

بگو تو که خوب بلدی شکستن قلب منو

چرا نفهمیدی هنوز معنی عاشق شدنو

وعده های تو دروغ بود ، رنگ کردن پرنده ها کار تازه ی تو نیست !



نظرات شما عزیزان:

zari
ساعت14:13---2 آبان 1390
جمله ت خیلی قشنگ بود یاده این متن افتادم
در آغوش خودم هستم ..من خودم را در آغوش گرفته ام.نه چندان با لطافت...نه چندان مهربان ..اما وفادار وفادار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهشنبه 30 مهر 1390برچسب:, توسط Bahare
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.